Saturday, February 04, 2006

MP3 önerileri

Bu aralar dinlediğim ve herkese tavsiye edeceğim şarkılar:

Pink Martini - Donde Estas, Yolanda

Shirley Bassey - If you go away
...
Then if you go, I'll understand,
Leave me just enough love to fill up my hand
...
But if you stay, I'll make you a night
Like no night has been, or will be again;
I'll sail on your smile, I'll ride on your touch,
I'll talk to your eyes that I love so much.

Badem - Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber

Ala gözlerini sevdiğim dilber
Şay edip aleme bildirme beni
Açıp ak gerdanı durma karşımda

Ecelimden evvel öldürme beni

Badem - Kara degil mi.mp3

Doobie Brothers - Long Train Running

Blondie - Maria

Ozone - Noma Numa Yei

Erdal Erzincan - Aglasam mı

Mevlam gül diyerek iki göz vermiş
Bilmem ağlasam mı ağlamasam mı
Dura dura bir sel oldum erenler
Bilmem çağlasam mı, çağlamasam mı

1 comment:

Nart Bedin Atalay said...

Ben de bir ala gözlü dilbar parçası ekleyeyim, Neşet Ertaş'tan:

Ala gözlerini sevdiğim dilbar
Sana bir sözüm var diyemiyorum
Bilmem deli miyim mecnun gezerim
Derdimi ellere diyemiyorum

Ağlasam mı ağlamasam mı parçası da ne acıklıdır.