Tuesday, September 01, 2009

Bir sosyalleşme aracı olarak blog

Eski bir yazımda neden blog yazmalı üzerine kafa yormuştum. Bir ekleme yapmak istiyorum: Blog/facebook benzeri araçlar birbirimizi tanıma ve güvenme süresini kısaltıyor. Fırsat bulunup biraraya gelindiğinde havadan sudan konuşmak yerine blog yazıları üzerinden daha güzel sohbetler gelişiyor. Özellikle arkadaşlarımın arkadaşlarını tanımak için iyi bir fırsat sunuyor. O nedenle sevgili çevrem, özellikle Şamil kulunuz gibi spontane kaynaşamayan geyik fakiri içe dönüklerin sizleri tanımasına yardımcı olalım, blog yazalım.

mp3: Dala Ma Loyla Vay Khentiy

3 comments:

Anonymous said...

Bu dalama loyla linkine tıklayınca PC me bir dalma yaptı ve playerde çalmaya başladı.İlk kez başıma geldi.Normalde masa üstüne inmesi lazım,Temp dosyasında zor buldum.
Sanki müzik tanıdık gibi.Güfte slavca galiba,anlamı ne acaba?

Anonymous said...

http://www.waynakh.com/tr/2009/05/dala-ma-loyla-vay-khentiy-vaha-bersanukaev/
Sözlerin tamamını buldum ama bir kelime bile anlamadım.

Samil Korkmaz said...

Sözler Çeçence ve ana hatları ile "vatanımızın güzelliklerini görmeden ölmeyelim gençler" manasına geliyor. Nakarat: Dala ma loyla vay khentiy = Ölmeyelim ey gençler