Thursday, January 08, 2009

Turkcell'le mücadele teknikleri

Fatura detayımı görebilmek için Turkcell'in müşteri hizmetlerini aradım (444 0532). Ancak daha önceki bir yazımda da belirttiğim gibi o merkezdeki menüleri takip ederek sonuç almam mümkün olmadı. Müşteri temsilcisine nasıl bağlanırım diye düşünürken "hattınızı değiştirip Turkcell'e geçme" seçeneğini farkettim (444 0532'den sonra sırayla 1 ve tekrar 1 tuşla). Kesin bir müşteri temsilcisi çıkar dedim, hakkaten de hemen bir temsilci çıktı!

Çıktı da sistemleri arızalıymış, ayrıntılı fatura servisine abone olamadım. Normaldir, doğru dürüst iş beklemiyordum zaten. Sonra tekrar denerim şansımı.

Sonuç: Eski müşteriler adam yerine konmuyor, sağılacak inek olarak görülüyorlar. Bu durum sadece Turkcell'e has değil. Misal TTNET de benzer şeyler yapıyor. Fimaların nasıl düşündüğünü  bilerek hareket ederseniz daha çabuk sonuç alırsınız. Siz onların ipinde değil onlar sizin ipinizde oynar.

Hatta şimdi "yetti gayrı, hattımı iptal edin" dedim, hemen beni bir becerikli elemana bağlayıp daha biraz önce halledilemeyen ayrıntılı fatura aboneliğimi yaptılar. Söylentilere göre altı ay bedava konuşma benzeri lütuflarda da bulunuyorlarmış. Denemek lazım.

1 comment:

Turunç said...

turkcell'le mucadele teknikleri:
no1: derhal avea'ya gecin ;)