Çıktı da sistemleri arızalıymış, ayrıntılı fatura servisine abone olamadım. Normaldir, doğru dürüst iş beklemiyordum zaten. Sonra tekrar denerim şansımı.
Sonuç: Eski müşteriler adam yerine konmuyor, sağılacak inek olarak görülüyorlar. Bu durum sadece Turkcell'e has değil. Misal TTNET de benzer şeyler yapıyor. Fimaların nasıl düşündüğünü bilerek hareket ederseniz daha çabuk sonuç alırsınız. Siz onların ipinde değil onlar sizin ipinizde oynar.
Hatta şimdi "yetti gayrı, hattımı iptal edin" dedim, hemen beni bir becerikli elemana bağlayıp daha biraz önce halledilemeyen ayrıntılı fatura aboneliğimi yaptılar. Söylentilere göre altı ay bedava konuşma benzeri lütuflarda da bulunuyorlarmış. Denemek lazım.
1 comment:
turkcell'le mucadele teknikleri:
no1: derhal avea'ya gecin ;)
Post a Comment