Saturday, February 14, 2009

Sülük - Varan 2

Aldığımız sülükleri kendi üzerimizde denedik. Denemeden önce sularını değiştirdik, iki günde bir değiştirmek lazım demişti Alp. Kavanozun üzerine bir elek geçirdik, böylece sülüklerin dışarı çıkmasını engelledik:


Önce kavanozdan iki sülük seçtik:



Ben büyük olan sülüğü koluma yerleştirdim, Derya da küçük olanı bacağına:



45 dakika sonra:



1 saat sonra:


Üçgen şeklindeki ısırık:


Derya'da pek bir kanama olmadı, bende uzun sürdü. Selpak ve bayan çorabından müteşekkil sıhhi pansumanımız:


Kanımızı emen iki sülüğü ayrı bir kaba aldım, bakalım ne kadar yaşayacaklar. Üreseler süper olur. Karnı doyan sülüklerle diğer aç garibanları karşılaştıracak olursak:


Sonuç: Tırsılacak bir durum yok. Sülüğün derman olabileceği bir derdiniz varsa kullanınız. 45 dakika-1 saat arası sürüyor. Ben hevesimi aldım, bu kadar deney yeter. Kalan aç sülükleri de ihtiyaç sahiplerine dağıtacağız.

mp3: Ahmet Kaya - Fosso Necdat

No comments: