Thursday, October 05, 2006

Swingle Singers

4 Ekim Çarşamba günü (dün) 21:00'da Anatolia gösteri merkezindeki Swingle Singers konserine gittik.


Konser güzeldi, başarılı bir çalışma olmuş. Elemanların konser programına bakınca "vay be yedi düveli geziyorlar" dedim.

Anatolia gösteri merkezini başarısız buldum. Mekan çok geniş olmasına rağmen koltuklar çok sıkışık. Büyüklüğü nedeniyle sahneden uzaktakiler pek birşey göremiyordur herhalde. Herhalde diyorum çünkü biz en önlerdeki Veri Important Patates koltuklarına konuşlanmıştık ;)

Konser öncesi hoş bir sürpriz de yurttan ayrıldığımdan beri (10 yıl) görmediğim Hakan Yücetürk'le karşılaşmam oldu. Havelsan'daymış, evlenmiş, kendilerininmiş evleri :P


Dün konserde duyup da hemen indirdiğim mp3: Albinoni - Adagio in G Minor. Duygusal bir parça. Özlerken dinlemek daha da efkarlandırıyor...

3 comments:

Nart Bedin Atalay said...

Abi,
arkadasinin hayatin sillesinden gecmis, gormus gecirmis bir yuz ifadesi var. Senin yuzunden ayni seyleri okudugumu soyleyemeyecegim :))

Kendisinin de devletin bir tesekkulunde muhendis olarak calistigini goz onune alirsak, evlenmek, cocuk yetistirmek ve ev sahibi olmak adami adam ediyor gibi gorunuyor...

Samil Korkmaz said...

Ben bu yorumdan şımarmalı mıyım, utanmalı mıyım anladım doğrusu ;)

Anonymous said...

Şamilziim ceketini çok şık buldum,
ifade etmeden duramıciim...

Nordatlı.