Saturday, April 01, 2006

Ahlaka Mugayyir Takım İsimleri

Efendim, hepimiz zaman zaman takım sporlarına iştirak ediyoruz. Takım kurarken bilhassa isim mühim bir meseledir. Hele de başarılı olur ve ödül töreninde takımınızın adı zikredilirse... Naçizane aşağıda bugüne kadar "hoşuma gelen" isimlerin bir manzumesini bulacaksınız. Çekinmeden kullanınız, kullandırtınız:

- ATS2
- Mal-a-vour
- CityJazz
- SitMeJazz
- PaintMyBalls (Paintball turnuvaları için)

Anekdot: Geçmiş zamanda paintball turnuvasına PaintMyBalls ismi ile dahil olmuş, hatta ikincilik kazanmış idik. Turnuvada maçlardan önce yeni zellandalıların haka dansına benzer jest ve mimiklerle ve "Paint my balls - Paint my balls - Paint my balls" diye bağırarak yüreklere korku salardık. Ödül törenine takımı temsilen ben katılmış, bayan sunucunun kekeleyerek yaptığı PaintMyBalls anonsunun ardından çılgın alkışlar eşliğinde podyuma giderek kupamızı almıştım. Hey gidi günler...

2 comments:

Anonymous said...

Ben de takımın bir üyesi olarak oradaydım. Olay aynen gerçekleşmiştir. Gerçekten de hey gidi günler hey.
Ayrıca o günleri hatırlattığınız için teşekkürler efenim.

Anonymous said...

arkadaş şu sageden bi aklı başında adam çıksın dişimi kıracam.
neyse, maceralarınızı merakla takip etmekteyim...