Turkcell müşteri hizmetlerini (444 0 532) aradığımda hemen herzaman bir müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorumdur çünkü ıvır zıvırı zaten internet sayfasından hallediyorum. Ancak menülerde "müşteri hizmetlerine bağlanmak için x'e basınız" diye bir seçenek yok ya da bulunamayacak yerde.
Ancak nasıl bağlanacağımı keşfettim: Menüleri okumaya başladığında 2'yi tuşla (fatura işlemleri). Sonra sıfırı tuşla. Fatura işlemlerinde sıfır diye bir seçenek okunmuyor. Bir çeşit gizli menü sanırım. Sıfırı tuşladığında "sizi müşteri hizmetlerine bağlıyorum" mesajı okunuyor ve, voila, karşınızda bir insan evladı...
Ha, o insan evladı derdinize çare bulabilir mi, orası ayrı konu...
Wednesday, May 06, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment